آرمین 2afm
درباره وبلاگ

your welcom
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان g74 و آدرس g74.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 48
بازدید کل : 2053
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



g74
دو شنبه 15 اسفند 1390برچسب:, :: 7:17 PM ::  نويسنده : g74       
بیو گرافی آرمین زارعی ملقب به 2 ای اف ام:

متولد ۵ اردیبهشت 1368

َُمیزان تحصیلات: دیپلم

ساکن شهرک امید (تهران پارس) (البته بعد از شهرک امید رفتند هفت حوض)

ماشین: پژو 405

رنگ مورد علاقه: قهوه ای سوخته و سبز ارتشی

وضعیت: مجرد

از 14/15 سالگی با رپ خیلی حال می کرده

اولین آهنگ حرفه ای خودش رو "رقص جامایکایی" می دونه

لقب 2afm رو برای این انتخاب کرده که قبلاً عضو گروهی با همین عنوان بوده که

اعضای آنرا: آرمین (A) ، علی (A) ، فرهاد (F) و مهراد (M) تشکیل می دادند.

ضمناً آرمین تک فرزند خانواده است البته (خانواده که ... )!!!!!!!!!!!!.





 
 

خوب دوستان این هم خاطره ای از دوست نزدیك آرمین
 (البته مال زمانیه كه آرمین هنوز رپ نمی خونده)

 
 
سلام می خواستم یه خاطره براتون تعریف کنم که بر می گرده به سال 84 اون سال

 من و آرمین تو یه تیم فوتبال بازی می کردیم یه روز سر تمرین به من گفت aki داداش

دارم کیلیپ رپ می دم بیرون من گفتم زر مفد نزن گفت حالا باور نکن اتفاقاً دو روز بعد

 بازی رسمی داشتیم که رضایا هم اومده بود سر بازی آرمین بهم گفت داره با اون

پسره رپ می خونه که گفتم داره شوخی می کنه اون جریان تموم شد تا یه روز

داشتم ماهواره نگاه می کردم که دیدم بله آرمین زارعی با امیر رضا دارن نازی نازی

رو می خونن راستی اون سال ما فینال رفتیم و به خاطر آقا آرمین و سعید کرک بازی

 رو 2-1 باختیم اقا آرمین تا دقیقه 10 سه تا تک به تک رو گل نکرد و من هم که دیدم

گل نمی زنیم دقیقه 60 از بازی اخراج شدم.

اینم یه عكس از نوزادیه آرمین


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







   
 
   
کد پیغام خوش آمدگویی

مترجم سایت

مترجم سایت